توالت خصوصی

محل تخلیه افکار منفی

توالت خصوصی محل تخلیه افکار خصوصی منه که
لطفا حریم افراد را رعایت و توهین نکنید

آخرین مطالب

روزهایی که میگذرند

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ق.ظ

روزها میگذرند

زمان همه چیز رو در تسخیر خودش در آورده

گرفتار گردبادی شدم که من رو به این سو و آن سو می بره 

خیلی مقاومت میکنم 

دلم نمیخواد اسیر گردباد باشم 

دارم برای رسیدن به خواسته هام تلاش میکنم

و دنبال آرامشی هستم که باید بدستش بیارم

من خودم طوفانم

اگر بگذارند ...

۹۷/۱۰/۲۲
بیدردسر

نظرات  (۲)

۳۰ دی ۹۷ ، ۱۶:۴۶ امپراتور
امیرخانننن
باید امروز به خودتون بگین از خودم ممنونم به خاطر تمام سختی هایی که تحمل کردم و دستخودتونو بگیرین و بلند شین!
باید به خودتون بیشتر ابراز علاقه کنین
من به جای خودتون از شما تشکر میکنم!
۳۰ دی ۹۷ ، ۱۶:۴۸ امپراتور
آرامش باید درونی باشه
وقتی از چیز هایی که داری احساس رضایت کنی کمتر نداشته ها اذیتت میکنن

اگه کمکی ام بر میاد بگین
دوس دارم خیلی زودتر شاهد پستای سر شار از انرژی مثبتتون باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">